For at blive medlem og gå til hundetræning i DcH Hvidovre kræves det at der betales årskontingent.

For at få plads på et hold bedes du først kontakte os på info@dchhvidovre.dk. Vi vil nemlig meget gerne høre lidt om dig og din hund så vi kan finde det rigtige hold til jer - såfremt der er pladser. Derfor kan du heller ikke selv tilmelde dig en venteliste på tilmeldingssiden.

Alle hold har en grundnormering – normalt en normering på 8 hundeførere.

Særlige forhold kan have betydning for antallet af hundeførere på et hold, som kan betyde, at der er mulighed for flere hundeførere på et hold.

Hvis du er interesseret i at træne på et bestemt hold, som er fuldt belagt, kan det anbefales, at du kontakter os på info@dchhvidovre.dk for at høre om der er mulighed for en træningsplads.

Årskontingent: 725 kr

Passivt medlemssskab: 650 kr

Træningsgebyr (deltagelse på et hold): 500 kr pr. hold

Bemærk at der tillægges 1% gebyr til Klubmodul på alle tilmeldinger

Familiekontingent:
Hvis to medlemmer (der begge har betalt årskontingent) bor på samme adresse betales kun træningsgebyr for det ene medlem. Det andet medlem kan træne gratis på et hold. Skriv venligst til info@dchhvidovre.dk hvis i ønsker familiekontingent.